MARTA SARDÀ

RESPONSABLE ÀREA DE COS

BAILARINA - PROFESORA CERTIFICADA DE PILATES - PILATES EMBARAZO & POSTPARTO - PILATES & BEBÉS

  • Màster Braining Pilates Comprehensive (2022 – Actualitat)
  • Formació en Gyrokinesis (2019 – Actualitat)
  • Polestar Pilates (2018 – 2019)
  • Peak Pilates International (2013 – 2016)
  • Periné i movimient – Núria Vives (2014)
  • Periné actiu – Peak (2016)
  • Embaràs i postpart – Peak (2016-2017)
  • Low Pressure Fitness nivell I, II, III (2017 – 2019)
  • Pilates al postpart – Polestar PMA (2018)
  • Pilates durant l’embaràs – Polestar PMA (2018)
  • Cinètica respiratòria – Blandine Calais Germain (2018)
  • Estill Voice Training nivells I i II (2014-2015)
De nena somiava amb ser ballarina com tantes altres nenes han somiat alguna vegada. El que no sabia llavors és que a més d’un somni, ballar es convertiria en la meva passió. Em vaig formar en dansa clàssica amb la Royal Academy of Dancing de Londres i en el Centre de dansa de Barcelona amb Ramón Solé, a qui dec el meu amor per aquest art. 

Conforme anava creixent, vaig anar coneixent altres tècniques de dansa identificant-me amb la dansa contemporània, que em va brindar els meus millors moments com a ballarina professional. Vaig treballar en diverses companyies de dansa viatjant per Europa i Amèrica del Nord. Em vaig iniciar com a coreògrafa presentant-me al Certamen Coreogràfic de Madrid quedant finalista i vaig continuar presentant els meus propis treballs coreogràfics allà on hi hagués un espai disponible on ballar. 

Amb el temps vaig començar a interessar-me per la veu, iniciant-me en el cant líric de forma totalment amateur. El ball havia quedat una mica enrere en aquells dies, i les meves filles María i Marta em feien ballar al so que elles marcaven. 

Conèixer la Nina va ser l’oportunitat de tornar als meus orígens, a la meva essència i a la meva passió. Em vaig formar com a professional del Pilates trobant la manera d’aplicar tots els meus coneixements i experiència al món de la rehabilitació i del benestar físic. Descobrir, en la maduresa dels 50, que tot el viscut i après continuava viu i podia ser d’ajuda a altres persones va ser meravellós.

El cos i la veu com més junts millor. Tots hauríem de conèixer i cuidar el cos que habitem, però un artista a més ha de saber utilitzar-lo.

Descobrirem junts que cantar és com ballar: fluid, lliure i natural

Logo Nina Academia
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.